RECENZE: film - Vejška

2. února 2014 v 22:52 | PeťuŁA - 17 let |  Recenze

"VEJŠKA" film, o kterém mluví snad každý náctiletý. Film se doslova vřítil do kin v půlce ledna a zařídil si opravdu velký obdiv u mladých. Snad každý druhý si "vejšku" nenechal v kinech ujít. A samozřejmě, že ani já ne. Podle mého názoru je toto pokračování k filmu "Gympl" mnohem lepší, než samotný "Gympl" V tomto díle náš známý Petr Kocourek se snažně hlásí již po druhé na vysokou školu UMPRUM na katedru grafika, kde potká krásnou Julii, se kterou se samozřejmě dá hned do řeči a další dny spolu randí a nakonec mají společný byt, který jim pronajmul Kolman. Slečna Julie se párkrát "sjede" na tzv. "lajně" s jeho kamarádem Michalem, který má stále "nechutně" bohatého tatínka. Michal Kolman studuje na VŠE v Praze, kde, ale místo studování má kluka, kterému platí za zhotovené ročníkové práce nebo dokonce za přečtení knihy při zkoušení tak, aby Michal, který má v uchu sluchátko prospěl. Samozřejmě dostal za jedna od profesora, o kterém si myslí, že bere úplatky nebo, že ho ovlivní jeho otec Kolman. Opět si Michal řekne jen tak, o milion a půl na nové auto a samozřejmě druhý den má nový gabriolet, na které balí slečny. Jak je známo, každý večer si užívá s jinou. Užije si i s Julií, která chodí s Petrem. Později Michala vyhodí z VŠE kvůli snaze o úplatek. Starý Kolman se zamiluje do krásné Julie, díky níž se také rozvede s Michala mámou a Julie kvůli starému Kolmanovi opustí Petra.

A ti, kteří "vejšku" ještě neviděli, tak se nemusíte bát, že tam není večerní honba za graffity. Kluky už od "Gymplu" spojuje Graffity a samozřejmě to pokračuje i na "Vejšce" Samotný Petr skončí za mřížemi a jeho mladší bratr začne s graffity taktéž. Na konci filmu, Petr odlétá do New Yorku za nabídkou, kterou dostal a Michal začne studovat v Anglii.
Film opravdu doporučuji, klidně bych šla znova, kdybych měla možnost a tak dál. Proto filmu dávám 10/10 bodů.

Ve filmu si zahráli: Tomáš Vorel, Jakub Kohák, Eva Josefíková, Jiří Mádl, Jan Kraus, Zuzana Bydžovská, Ivana Chýlková a další.

2 lidé ohodnotili tento článek.